och det ser lite ut som den där natten när ladan brann, om du minns

egentligen kanske det var lite tur i oturen att mitt körkort försvann. för det gjorde att jag tog fram mitt pass, vilket i sin tur ledde till att jag såg att mitt pass går ut i juni, och jag kommer ju inte hem försen i tidigast juli!!! så nu måste jag snabbt som attans skaffa ett nytt pass innan jag åker. men det ska nog lösa sig.
nu är det bara lite mer än två veckor kvar, två veckor och en dag för att vara exakt. det är så mycket man vill göra innan, hinna umgås med både familj och vänner. idag ska jag dock bara vara hemma och ta det lungt, det är nämligen sjuka på väg här. så jag ska ladda inför morgondagen då jag först ska på shoppingtur med mina vänner, och sen ska jag och katri se avatar - äntligen!
15 dagar kvar.



Kommentarer
Postat av: jessica

Aha, okej. Nej då är ju inte något svenskt så bra kanske! Men kör på godis :D 30 minuter ska nog inte vara något problem, mer att tåget kanske inte går hem så sent på kvällarna. Vad kul att du vill ses :D Vi får höras när vi har kommit dit. Och skaffat engelskt nummer kanske. Eller ska du göra det?

Kram

2010-01-05 @ 16:10:58
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: Trees

Ja ja köpte med mig en present till englandfamiljen iallafall :) dem va designers så jag köpte med mig en svensk orrefors ljusgrej :P dom älskade den! Ska du köpa nåt?

2010-01-08 @ 00:56:29
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0