monday

jag är lite smått stressad, har inte fått gjort så mycket som jag trodde att jag skulle fått gjort idag. blev iallafall nyss klar med min bok. fick ett samtal från jävla ungdomsmottagningen om att deras läkare inte VET om jag kan få äta samma piller längre (min moster fick bröstcancer), och därför får jag inget nytt recept. hur kan en läkare, som jobbar på en ungdomsmottagning INTE VETA om jag får äta pillret eller inte? fick -med en jävla tur- läkartid på någon annan klinik imorgon, så vi får väll se hur det går. det gör mig ennu mer stressad. men det blir nog bra. flyttar fan om två dagar, helt sjukt.
imorgon kommer jag att ha galet mycket att göra, så det är väll bara att ladda inför en stressig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0