monday

var på rosa huset i morse och gjorde testet, och tydligen sa det att jag ligger på nivån avancerad. eh what? har iallafall ett dilemma nu, ska jag läsa en liten kurs (vocabulary/conversation) eller en större kurs (advanced)? och om jag läser en större kurs ska jag läsa den på avancerad (som jag enligt testet är på) eller en nivå lägre med tanke på att jag redan missat två veckor av kursen. det bästa av allt hade egentligen vart om jag läste avancerad, för det leder till cambridge advanced examination. vad tusan ska jag göra?! får diskutera det med maggan senare...
händer nog inte så mycket idag, är barnvakt ikväll. men nu är frågan om jag ska ta en powernap eller hålla mig vaken så jag somnar tidigt ikväll. sov skitdåligt inatt så jag har lite sömn att ta igen.
vilken dilemma dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

avancerad:)

2010-01-26 @ 00:55:19
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0