last night.....

det är sista natten i min säng på väldigt länge. det känns helskumt. det känns inte som att jag skall flytta, samtidigt känns det helt galet att jag faktiskt ska flytta. det är så många blandade känslor så man blir helt snurrig. jag hoppas iallafall att allt blir bra och att familjen är snäll. kommer att sakna alla här hemma så sjukt mycket, men det vill jag inte tänka på nu. då blir jag bara deppig. jag ska förfan flytta and have the time of my life!
nu ska jag kolla på lite serier och så småning om sova. (tror för övrigt att jag precis kommer att klara mig på de 28 kg jag får ha med mig, har det skett ett mirakel?)


Kommentarer
Postat av: jessica

ååh, i know the feeling så himla väl! men allt kommer säkert gå bra :D:D lycka till!! :D

2010-01-20 @ 00:29:22
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0