jag tror det svajar i min själ

har vart hos sigrid hela dagen. hon är så underbar så det finns knappt ord som kan förklara. jag kan verkligen sitta och bara kolla på henne, hur länge som helst. jag började nästan gråta när vi gick därifrån idag, det är inte säkert jag hinner träffa henne igen innan jag åker. det gör ont i mig av bara tanken att inte få träffa henne på så många månader. det gör ont i hjärtat. hur kan något så litet betyda så otroligt mycket.


jag och sigrid (snacka om att jag ser fånig ut)


hjärtat ♥


hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: k

åh jösses! Jag kan ta din plats i hennes liv när du åker haha :D

2010-01-11 @ 17:14:07
Postat av: jessica

jag vet faktiskt inte helt säkert! let's hope so! ska du?

2010-01-11 @ 23:32:36
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: jessica

förresten så var det en himla söt liten tjej på bilderna!

2010-01-11 @ 23:33:13
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: Emily

Hejsan! Läste att du skulle åka som au pair till London och bo runt Richmond? Jag åker iväg om två veckor och kommer bo rätt nära där. Hör av dig till min mejl om du har lust! :) Kram!

2010-01-12 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0