it was given as a promise to each and every man

det var trevligt på kyrkan, massa svenska tjejer. satt mest och tjötade med folk. när kyrkan stängde gick vi vidare till en svensk pub. nästa vecka blir de pubrunda, det ser vi fram emot.
är lite nervös inför skolan imån. dels för att jag kommer in så sent, och dels över min engelska. men det löser sig nog. har vart en jätte bra dag, precis som jag trodde. ser fram emot resten av veckan, tror att den kommer att bli super.
nu är det dags för paradise.


utanför the riverside (:


jessica och alva


jag och jessica


alva och maria

Kommentarer
Postat av: Mariah

wohoo, där fanns ju jag med :P

2010-02-01 @ 10:18:10
URL: http://prithie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0