i'll take my twist with a shout

eftersom att maggan (värdmamman) var tvungen att jobba idag, och pappa jon är bortrest en vecka måste jag börja jobba ensam redan idag. har precis vart på skolan och lämnat barnen, och hoppas verkligen jag hittar tillbaka dit sen när jag ska hämta dom, haha. är i princip ledig hela dagen fram till tre, förutom några småsysslor som att hänga tvätt. hade tänkt gå ut på en promenad och försöka hitta en affär. tycker att gatorna och husen här är hur mysiga som helst, men det mesta ser likadant ut så det känns som att det är lätt att gå vilse.
huset jag bor i är fint, det är typ fyra/fem våningar, fast inte alls som i sverige. på min våning är det bara mitt rum och mitt badrum, sen en våning upp är det bara ett tv/spel/lekrum.. så det är inte så många rum på varje våning.


huset (:

Kommentarer
Postat av: Carolinn

Åh va mysigt hus! Jag vill också till London!

2010-01-23 @ 00:10:10
URL: http://linntaastic.blogg.se/
Postat av: Raisa

sjukt fint hus :P

2010-01-24 @ 21:19:26
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0