i don't quite know how to say how i feel

det blev ingen bio, för sandra mådde inte bra. men det var nog lika bra det för jag/vi blev klara med sängen för en stund sen och jag är helt slut nu, haha. tecken på dålig kondition?
imorgon ska jag träffa joanna, en tjej som bor rätt nära mig och flyttade hit i lördags. våra "aupair barn" går i samma skola, så vi ska ses redan vid nio.
kan inte bestämma mig för hur jag ska göra med kursen, avancerad kostar fan 5000, men är det värt det?


min nya säng. den känns gigantisk eftersom att det sörsta jag haft är 1.05.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad tjusigt :)

2010-01-29 @ 10:46:41
URL: http://sandrawesterberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0