hello england!

nu är jag framme i london och sitter för tillfället i min provosoriska säng (familjen flyttade i förregår och mina beställda möbler från ikea har inte kommit än) men tycker det är rätt mysigt såhär också.
när jag landade i heathrow och kom ut i ankomsthallen fick jag smått panik. jag hittade ingen som liknade min värdmamma någonstans jag hade inte hennes nr, fick efter ett tag hennes nr men självklart gick det inte att ringa från min svenska mobil. så där står jag och ser förmodligen helt lost ut, då  kommer en skitsnygg och trevlig kille fram och frågar om jag behöver hjälp. fick låna hans telefon och fick kontakt med mamman som letade parkering.
har hunnit vart på the riverside (känns som sådant man ser på tv, typ en "health club", jätte flott med tennisbarnor, gym, pool, utomhuspool, restaurang och hela rubbet.) träffat barnens farmor och farfar, kommit hem och fått en rundtur av huset, spelat spel, fått se viktorias puppet show, ätit och lite sådär.
nu är det snart dags för mig att försöka sova, ska ju upp tidigt imorgon, konstigt det känns att faktiskt ha en anledning till att gå upp, haha.


Kommentarer
Postat av: jessica

haha tur! men vad kul att du är framme :D gick allt bra? jaa jag ses jättegärna :D kanske början av nästa vecka? jag har inte nåt riktigt schema denna veckan så det är svårt att planera in nåt tkr jag. det har väl inte du heller antar jag? men typ måndag? tisdag? nästa vecka. what about that? :D

2010-01-20 @ 22:46:23
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: k

Kul att jag missade dig precis verkar det som haha, men det låter ju som det är kanon overthere, have fun! <3

2010-01-20 @ 23:05:23
Postat av: Camilla

Låter hur bra som helst! :) Du får skriva mycket, mycket nu Malin! :D så vi får se hur du har det, LOVE C <3

2010-01-21 @ 08:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0