friday

det har vart en mysig kväll. hämtade barnen från skolan och båda hade varsin kompis med sig hem på "playdate". eftersom att jag inte har något busskort än kände jag att jag likaväl kunde stanna hemma ikväll och ha fredagsmys med familjen. jag känner hur barnen börjar ty sig till än mer och mer - ush vilket fult uttryck, haha. jake vill sitta brevid mig eller i mitt knä och se på tv osv.
imorgon är jag ledig, men ska endå följa med till the riverside så att jag lär mig vägen dit och sådär. sen kanske jag ska träffa en tjej inne i london över en fika. blir dock väldigt spännande att se om jag hittar dit, haha. har pratat med en hel del tjejer nu som vill ses och fika, så det blir antagligen en lite mer händelserik vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0