where do you think you're going so fast

jag är helt slut efter en väldigt lång dag. vi gick på the natural history museum i timmar, och hann endå inte se hälften. dinosarierummet - som alla ville till - var det femtio minuters kö för att komma in till, så det får bli en annan gång. tycker faktiskt museum kan vara rätt intressanta, speciellt när dom är gratis.
väl hemma har vi spelat wii (vilket jag är världelös på), pärlat, målat osv.
ikväll är jag så trött (säkerligen joanna också) så det blir nog bara att ligga hemma och kolla på serier. längtar tills onsdag, då har jag och joanna en heldag framför oss, förhoppningsvis med musikal på schemat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0