wednesday

det händer inte så mycket när man är sjuk. orkar inte ta på mig för mycket saker, utan försöker att bli frisk istället. igår kom ett efterlängtat paket från sverige, med min älskade kavaj (som jag verkligen inte förstår hur jag kunde glömma) samt massa gott, ahlgrens, mjölkchoklad, m.m, tack mamma och pappa... så ikväll ska jag och joanna ha filmkväll, antingen på svenska kyrkan eller hemma hos mig. det lutar nog åt att det blir hos mig.
jag längtar iallafall till slutet av denna veckan. då är jag förhoppningsvis frisk, ska shoppa med joanna och hitta victoria secret, på lördag ska vi ut i camden, och sen får vi se vad mer helgen bjuder på.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tror jag har bestämt mig nu, för att plugga menar jag. jaa, vårterminen är april-juni tydligen. om jag ville kunde jag börja nu (i mitten av vinterterminen) och sen bara gå över till vårterminen. men det kostar ju mer och det är ganska skönt med lite lov fram till april! gör du examen i mars eller juni? Ikea snart, btw? :) hehe. PUSS

2010-02-11 @ 15:07:11
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0