wednesday

dagen började helt underbart. det var sol, klarblå himmel och jag simmade i den uppvärmda utomhuspoolen. kan ju säga att det var fantastiskt skönt. väl inne i london var de bästa och billigaste musikalerna självklart slutsålda, så det får bli en annan gång. gick iallafall runt på westminster, åt middag och sådär.
har sådan fruktansvärd huvudvärk, och det blir inte bättre av att det för tillfället är fem barn här. några som sjunger/skriker kareoke från övervåningen, och några som leker/skriker från våningen under samtidigt som dom allihopa bråkar med varandra. men vad gör man.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha vilken tabbe jag gjorde. ännu mer tabbe; jag hade ingen aning om att man fastade i kristendomen?! det trodde jag bara muslimerna gjorde :D

2010-02-17 @ 19:43:56
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/
Postat av: k

Sv: Känns lättare att jobba för att spara om jag håller mig i landet..

2010-02-17 @ 22:26:06
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0