and i'm free, free falling

idag vet jag faktiskt inte vad som händer. jag och joanna ska gå till en stor mataffär (joanna har tröttnat på vår lokala sainsbury's) så planen är väll att hitta den här andra affären. här hemma ska dom ha b-day lunch, och jag vet inte om jag är inräknad på den. lite jobbigt läge faktiskt.
jag längtar iallafall super mycket till imorgon. då ska vi till camden. sedan skulle vi vidare till något annat ställe som jag inte minns namnet på. så imorgon blir nog en bra dag, fast alla dagar här är bra dagar. det är helt sjukt hur bra jag faktiskt mår här, hur glad jag är i princip hela tiden.

några fler bilder från chinatown...








Kommentarer
Postat av: jessica

haha åh, jag vill också till harry potter-stället! var hittar man china town? :*

2010-02-06 @ 14:22:46
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: Emelie

Hej! :) Hittade din blogg genom att söka runt lite! Jag åker som au pair till London den 23 feb! Vart i London bor du exakt? Hade varit jättekul att kunna ses när jag väl är där då jag faktiskt åker dit utan att känna någon så hade varit jättekul! :)

Du kan väl svara till min blogg eller mail =)

Ha en bra kväll/Emelie

2010-02-07 @ 19:24:35
Postat av: Emelie

Hej! :) Hittade din blogg genom att söka runt lite! Jag åker som au pair till London den 23 feb! Vart i London bor du exakt? Hade varit jättekul att kunna ses när jag väl är där då jag faktiskt åker dit utan att känna någon så hade varit jättekul! :)

Du kan väl svara till min blogg eller mail =)

Ha en bra kväll/Emelie

(glömde bifoga min bloggadress.. :P)

2010-02-07 @ 19:25:31
URL: http://emeliedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0