jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen

jag har funderat mycket på det här, åka hem eller inte åka hem? ja alltså över en helg, weekend, lov eller liknande. och egentligen vill jag inte åka hem, det känns ja jag vet inte, varför åka hem när jag kan spendera tiden här? men sen så tänker jag på hur otroligt otroligt mycket jag saknar vissa personer. ja men sigrid, elias och oliver. när jag sitter och kollar på bilder så vill jag bara sätta mig på nästa plan hem för att få krama dom. och sen morfar, farmor, farfar, som betyder så otroligt mycket. och sen självklart resten av familjen och mina vänner ♥.
så frågan är, åka hem eller inte? 

skolan idag, och det är så svårt. halva tiden sitter jag där och känner mig mentalt efterbliven. har jag inte lärt mig någonting i skolan? jag kämpar på men det känns inte som att det går bättre, eller blir lättare. the writing and listening är i princip det enda jag gör rätt på. men grammatiken går/är åt skogen. så nästa fråga att fundera över är om jag verkligen skall göra cae (cambrigde) i sommar, eller skjuta upp det? ja vi får se efter våra testprover i skolan.

förövrigt sticker vi antagligen (än så länge jag, jessica, joanna och sofia) till paris över en weekend i sommar, det kommer att bli fantatiskt. har så mycket att se fram emot, just nu är det helgen som är fullsmockad - åter igen. det blir marknader, närmare bestämt tre stycken tror jag (?), shopping, middag hos sofia, möjligen bio m.m.


i fredags - sofia, joanna och jag


elin, joanna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0