när kvällens första frusna stjärnor vaknar

idag åkte jag till richmond för att träffa emily. vi satt och fikade på starbucks i några timmar innan vi kom fram till att det låg en clas ohlson i kingston (jag har letat efter svarta ramar ända sen jag kom hit men inte hittat några, och tänkte att nog fan måste clas ohlson ha det) så fem minuter senare satt vi på en buss mot kingston. och visst hade dom svarta ramar. ikväll ska jag nog ta det lungt, kanske en springtur eller träffa joanna, och sen ta ett långt bad. veckan är fullproppad med saker att göra. fikor, pupprunda, skolan, after work, londonbesök, marknader.... men inte klagar vi inte, det kommer att bli superbra.  


oxford street i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0