allting, allting ja allt, är nästan perfekt

igår kväll var bra, riktigt bra. först gick jag och joanna hem till jessica och hade lite förkrök. sedan mötte vi upp sofia, joanna och maria för att ta oss till london. vi gick till camden och proud. det var verkligen super kul, och super coolt. det är en konstgalleria/bar/nattklubb och lokalen är i ett stall. det är alltså fullt med boxar och en stallgång, och självklart dansgolv. som sagt hade vi en superrolig kväll och jag tror att vi kommer att hamna på proud fler gånger i framtiden.

idag vaknade ja upp trött och rastlös, vilket joanna som tur var också gjorde. vi tog oss in till richmond för fika och bio. det blev avatar 3D som jag tjatat om sedan jag kom hit, men tyvärr blev jag rätt besviken. tyckte skillnaden mellan 3D och icke 3D var minimal, hade förväntat mig så mycket mer. kanske var det därför jag blev besviken, jag vet inte. biosalgonen däremot, den blev jag inte besviken på. snacka om biosalong! svensk bio kan ju slänga sig i väggen. har iallafall vart en superbra helg. nu är det bara att ladda om.








proud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0