sunday

jag har gått och blivit sjuk. vaknade upp och kände mig lite dålig imorse, men skulle det hindra mig från att åka till camden? självklart inte. tog på mig alldeles för lite kläder, gick och frös i timmar. så nu ligger jag här i sängen och mår jätte dåligt och tycker synd om mig själv. har inte gjort mina läxor, har en tretimmars lektion imorgon. och det gör det hela aningen värre. vi får se hur jag mår imorgon, är man sjuk så är man ju faktiskt sjuk.
har precis kollat klart på pride and prejudice (och ätit upp ett helt paket ballerinakakor) och ska nog sätta på twilight nu. hoppas alla andra har haft en bättre dag än mig (även om jag iallafall har haft trevligt sällskap under dagen, och fått köpt mig en cupcake sparbössa.)


Kommentarer
Postat av: Jessica

woh du hittade ju en snygg en ändå :D

2010-02-08 @ 12:21:33
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0