put on your brake lights, you're in the city of wonder

jon kom precis hem efter att ha vart och handlat mat. nitton kassar kom han hem med, nitton kassar. man kan tro att vi bor tio personer här. det finns så mycket gott att äta så det går inte att inte äta hela tiden. massor med olika yoghurts, bars, frukter, flingor, bagels..... mums.
ikväll ska vi hem till jessica och förfesta lite, och sedan blir det något uteställe i camden. tror att det kommer bli en rolig kväll. vet inte vad jag ska ha på mig, har så många olika alternativ så det går inte att välja. det var något nytt, haha!
ser däremot inte fram emot hemgången inatt. tror nattbussen tar två timmar(?!), och hammersmith bron är avstängd så jag och joanna får sedan gå i femtio minuter. så jag kommer nog hem lagom tills barnen går upp imorgonbitti, haha. jaja, trevlig kväll!!


miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0