och jag var på gränsen till en annan människa

det har vart en bra dag i london med joanna! först åkte vi till king's cross för att hitta harry potter stationen (platform 9 3/4) och man kan ju säga att vi fick oss ett gott skratt när vi hittade den. 'skojar dom eller' var väll ungefär vad vi tänkte när vi kom dit, snacka om att ha gjort det dåligt. men vi var ju självklart tvungna att ta lite kort.
sedan bar det av mot chinatown, och vad jag gillar det. så himla mysigt med alla kinesiska grejer, roliga krimskrams affärer och goda kina restauranger.
idag är jag barnvakt, vilket är rätt skönt för jag är helt slut. så det blir film, godis och mys här hemma. joanna kommer även över och gör oss sällskap.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0