Even angels have their wicked schemes

Sådärja, nu har jag vart hemma ett bra tag och det kanske är dags för lite uppdatering. Jag har haft fullt upp med att fira julaftonar, umgås med min fina familj och mina vänner, fixa saker inför resan och bara njuta av att vara hemma igen. Det är en konstig känsla, det känns inte som att man vart borta i ett helt år och levt ett helt annat liv. Hela Londonresan känns nästan som en helt underbar dröm. I vilket fall är det rätt skönt att vara hemma igen, men det kanske är för att jag vet att det snart är dags att åka igen. Om 12 dagar åker jag och Katri till Asien för att spendera tre månader på resande fot där. Hur bra det känns? Helt jäkla otroligt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0