Vi hämtar dig bakom fiendens linjer

Ibland har man bara så roligt....

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Inte direkt, vi hälsar när vi ses
Har du fått någon komplimang idag? Nej, har inte pratat med någon än haha
Vilken tid gick du upp imorse? Minns inte riktigt, tolv kanske
Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? Hm... Ebba Von Sydow har jag väll hört några gånger

Har du varit med i en rättegång? Nej
Är du polare med grannarna? Ja här i Sverige har jag riktigt fina grannar! I England vet jag inte ens vilka som bor i husen brevid...
Vilka länder har du bott i? Sverige och England
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår
Har du haft ett seriöst förhållande någon gång? Nej, inte direkt
Vem ringde dig senast? Andreas

Har du varit i Paris? Nej, men jag åker dit i september
Gillar du spindlar? Finns det folk som gör det? Jag är då inte en av dom isåfall
Sminkar du dig innan skolan? Går inte i skolan, men det gjorde jag väll oftast

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Hej babe! Ville du med på ingrosso på söndag? isf fixar vi VIPbiljetter för 250 kr. Samma pris som vanlig biljett (: måste veta idag. PUSS <3"
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Jag sov som en stock

Vad ska du göra efter det här? Göra mig i ordning för kvällens äventyr
Har du en syster? Nej
Kan du tala spanska? Cómo estás?
Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja

Kommentarer
Postat av: katri

på spanska har man ett uppochnerfrågetecken innan frågan också minns du väl? :D Och vem ringde dig 5?

2010-08-08 @ 13:24:54
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0