But once again the sun is rising, I better keep on walking

Helgen då ja, vi tar väll en genomgång så att Joanna har något att sysselsätta sig med utan mig i London, hehe.
I fredags var vi hos mig och grillade, spelade spel och drack lite. Vi drog sedan vidare in till stan och Port De Soleil. Fin kväll även om jag fick i mig lite (läs; mycket) för mycket.
I lördags kan man ju lugnt säga att jag mådde som jag förtjänade. Låg hemma och degade större delen av dagen tills vi drog till biljardpalatset för några timmar biljard. Har glömt av hur trevligt det faktiskt är, att umgås, spela biljard och dricka lite. Efter biljarden gick vi återigen till Port De Soleil där det var mycket folk och kö så vi gav upp det rätt tidigt och gick till Nivå istället. Rätt dött för att vara en lördag faktiskt, men jag gillar endå Nivå (speciellt när man slipper köa och kommer in gratis, haha.) Tänkte bara tilllägga att jag såg Cimon (2 min efter att jag sagt "jag tror att cimon är i gbg i helgen"), Annelie och Kristoffer från Paradise Hotel (intresseklubben antecknar.)
Efter allt för få timmars sömn inatt gick jag upp för att åka till Smögen med Jenny och morfar. Där har vi strosat runt, ätit gott och haft det jätte mysigt. Så efter en vecka med lite för mycket alkohol avslutat med en finfin helg känner jag mig nöjd med tillvaron.


























Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack för att du tänker på mig, hörredu!

2010-08-09 @ 11:26:34
URL: http://joannabjork.blogg.se/
Postat av: Trees

Vad fint solblekt hår du har fått maaaalin!

2010-08-09 @ 14:47:01
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0