But once again the sun is rising

Eftersom jag fått en del klagomål på dålig uppdatering så får det väll vara dags för en update.
Umeåveckan då ja, den var riktigt mysig. Spenderade mest tid med familjen och tog det lugnt. Det blev tre-kamp, fem-kamp, lek och spel, drinkar, grillning, sol och bad (en av sju dagar), shopping, bio, restauranger, fiske, miljoner myggbätt, träffade London EmmaG och hade en riktigt trevlig kväll med pizza och spel m.m.
Annars då? Sverige är rätt segt just nu och jag hade gärna haft semester i London tillsammans med Joanna. Blir nog bättre till helgen och nästa vecka. Har iallafall hunnit med att träffa lite vänner, sett Inception, suttit vid kanalen och ätit thai, sprungit runt på stan, haft sleepover hos jenny...
Nu ska jag ta mig i kragen och sluta deppa ihop här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0