I'd rather be with you

Gårkvällen då ja. Vi gick till Port Du Soleil och till vår besvikelse var det stendött där. Vi hade det dock ganska trevligt endå med lite drinkar och mingel. Och plötsligt händer det. Okej ne så var det inte riktigt men jag och mina 13 cm klackar trampade i ett hål i marken, vrickar foten och ramlar ner på marken samtidigt som jag dör lite inombords. Joanna, jag kan inte längre skratta åt dig för dina fall, för det här var nästan värre. Jag blir ständigt påmind om detta fall då foten idag gör sjukt ont att gå på, så minnesbilden av händelseförloppet försvinner inte. Men som Natta sa; det var ju tur att du inte drog med mig i fallet. Och det får man ju instämma i (även om det antagligen hade sett ennu roligare ut för alla åskådare, för ja sådana fanns det gott om.) I vilket fall vidare till Peacock där jag äntligen kommer in. Gissa varför? STENDÖTT. Vidare på efterfest och är idag stendöd efter knappa tre timmars sömn.
Nu försöker jag ladda om för om en timma ska vi åka till Hällebäck och fira Katri som fyllt 20. Jag tror att det kommer att bli finfint. Blir kvar där tills imorgon någongång. Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0