Allt som du gör blir till pärlor på min panna

Vet ni vad jag hatar? Visdomständer. Jag hatar visdomständer! Dom gör ingen nytta, dom gör bara jäkligt helvetes ont. Har gått och haft ont i käften hela dagen på grund av den här jäkla tanden. Inte nog med det så är detta en visdomstand som växer i intervaller men aldrig vill växa klart helt. Den vill bara irritera mig genom att göra helvetes ont när det passar den. Och när vi endå är igång, vet ni vad mer jag hatar? Ryggont. Jag hatar ryggont! Jag är så fruktansvärt trött på ständigt att ha ont i ryggen. Jag är så trött.
Ja ne nu får jag väll sluta. Här har ni en fin dans från sytycd s.7.

Kommentarer
Postat av: Trees

Haha njuut av sista tiden och lev lite sweden för mig också x) eller lev överhuvudtaget haha, jag lever inte mkt här alltså!



Vet du varför du har ont i ryggen sådär? vad säger läkarna.

2010-08-17 @ 23:57:57
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0