you got your look from a book at a weekend sale

ska strax promenera till sheen i vårsolen, helt underbart väder idag.
det här är mest till carro som vill se hur jag bor, antog att du menade mitt hus... eller? haha. så ja här kommer ett antal (enligt mig rätt tråkiga) bilder på några av rummen i huset. utöver dessa rum har vi tre badrum och tre sovrum plus källare.




mitt rum, fortfarande rätt tomt på tavlor hehe... men det står faktiskt en på golvet (som ramlade i golvet och gick sönder) som jag ska försöka få upp..




lek/tv/spel rum på toppen av huset


tv och vardagsrum


matsalsrum


köket


baksidan/"trädgården"





Kommentarer
Postat av: Carolinn

Gu va fint det ser ut :) Vill hälsa på dig nångång! Hur länge är du kvar?

Puss

2010-04-24 @ 22:18:57
URL: http://carolinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0