Vet du inte att människor ramlar hårt, precis som du

torsdag till söndag har jag bott på hotell med mamma och dom. vi har åkt london eye, besökt madam tussauds, vart på imperial war museum, alla turistställen, säkert ett tjugiotal pubar och restauranger och självklart primark. vi har också vart på camden market, covent gardens och apple& jubilee market (eller något sådant). nu har vi även gjort mina områden, promenad längs themsen, hammersmith, barnes osv. nu ser det ut som att dom öppnar englands flygplatser ikväll så mamma och dom kanske kommer med flyget på torsdag.












Kommentarer
Postat av: Katri

mycket mycket fin tunika/tshirt/klänning må jag säga!! Älskar den. Om jag har koll på min ekonomi när du kommer hem om ett tag, tror du att du då har plats för ännu en eller två säsonger av vänner i packningen? Om nu priserna är det samma.. Du verkar har mycket beställningar nu dock haha :P

2010-04-21 @ 20:05:28
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: Kusin J

Vacker du är Malin:) Saknar dig jätte mycket verkligen.. Snart kommer du hem :D LÄNGTAR !



Pusspuss

2010-04-22 @ 12:24:24
Postat av: Trees

VA kul:D älskar det du har på dig här :) hihi

2010-04-22 @ 15:41:46
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0