vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt

idag var det nästintill sommar i london, no kidding. vi har vart på riverside hela dagen, från nio i morse till halv fem på eftermiddagen, helt jäkla underbart. har suttit på uteserveringen i t-shirt och nästan dött av värmen, spelat tennis på utebanorna, badat i utomhuspoolen i timmar, och lekt massor i lekparken. imorgon blir nog lika bra. ska möta upp pamela och hennes 'barn' på riverside för mer sol, bad och lek och sedan ska vi laga god middag hos oss.


vicks. och kolla in gymmet där uppe, man kan gymma utomhus!!!


jake, haha


sötungar :)


jake och jag


jag och vicks


vicks och jag campar ;)


en liten del av lekplatsen på riverside


hämta kottar till middag måste man ju göra


(:

Kommentarer
Postat av: Carolinn

Haha va sööta ni är :) Kottar till middag är ju inte fel!



Och angående talet så NEJ. Fy va trist haha.

Jag vill se mer bilder på hur du booor!

2010-04-20 @ 19:02:55
URL: http://carolinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0