hon är precis som blåa ögon ska va

blev jag glad eller blev jag glad när jag fick leta påskägg i morse? jo jag blev glad. min snälla värdfamilj hade gömt påskägg till mig också. idag har vi vart i kyrkan, hela familjen och släkt för viktoria tog sin första nattvad. verkar som att det är rätt stort här, släkt kommer, man får presenter osv. sedan blev det släktlunch här och jag har precis smitit ifrån de andra. har inte så mycket gemensamt med alla vuxna, och vet inte så mycket om de saker dom diskuterar så det är inte direkt jätte kul, även om alla är jätte snälla. ikväll blir det party party, vi sticker till walkabout och jag hoppas på en super kväll.


min söta gud och brorsdotter, underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0