jag klev över varje gräns, jag ville vara hjälten eller boven, jag ville vara nåt som känns

idag mina vänner, idag har jag vart duktig. i morse sprang jag en runda på trettio minuter, var hemma i en minut och andades innan jag mötte upp joanna och sofia för en timmas powerwalk. det kan ju tilläggas att jag var nästintill död när vi landade på the corner café för att avsluta vår träningsrunda. annars så rullar dagarna på som vanligt. jobb, skola, träning, vänner och pubkvällar.

















Kommentarer
Postat av: emma

Hahahah . . va gör ja på alla korten? :O så ful . Du har samma problem som jag hör ja, vad man ska göra efter sommmaren!! Jaa ligger varje natt å undra hur man ska göra med allt!! Skulle vara kul å göra nå nytt, undersöka nått annat land,fara på nya äventyr!// puss . emma

2010-04-28 @ 20:31:22
URL: http://emmagronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0