yeah, we're going down

jag har spenderat dagen på bästa möjliga sätt. i morse gick jag ut och träffade joanna för en "träningspromenad", vi gick (läs: sprang) i joannas gång tempo och jag var bokstavligen talat helt död efter tio minuter. blev iallafall nästan en och en halv timmas promenad i strålande solsken. sedan spenderade jag de sista timmarna med mina föräldrar på baksidan i solen, innan jag lämnade av dom i hs. efter det åkte jag hem, åt lunch och satt i bikini på baksidan och läste en bok - i timmar. det är förjäkla underbart det här vädret alltså. när solen försvunnit från vår baksida kunde jag inte sitta inne, så begav mig till sheen och biblioteket - ja alltså mer för själva promenaden och inte biblioteket. nu strax blir det sun inn med tjejerna.
till helgen ska det bli runt tjugio grader, och det väntas utgångar, hyde park för chill och brännboll, kew gardens och massor med mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0