how you shine, trapped in the spotlight

hade en galet bra dag igår, och nu mår man som man förtjänar. jag och joanna stack iallafall till richmond. där gick vi längs themsen, i solsken och värme och åt glass innan vi gick på bio. remember me, helt okej tyckte jag faktiskt att den var. senare bar det av hem till emma där vi förfestade lite innan vi drog vidare till walkabout. och walkabout var som sist, roligt. hade en jätte bra dag, kväll och natt.
nu ska jag snart försöka ta tag i mig själv, tvätta, plugga, städa, ta en promenad och kanske köpa lite ben & jerrys. snart kommer mamma och pappa, ska bli underbart roligt.












Kommentarer
Postat av: Joanna

Vilka underbara bilder! Framförallt den sista då förstås! Sjukt bra kväll, det där.

2010-04-12 @ 22:54:57
URL: http://joannabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0