say the word and well go

har haft en perfekt dag i london. jag vandrade på för oxford st. för lite shopping. mötte sedan upp jessica och sofie och vi tog oss vidare till covent garden. där satte vi oss på en trevlig uteservering och åt lite god lunch. det är himla mysigt där med alla gatumusikanter och street entertainers. senare kilade vi vidare till green park, där blev det mest chill och glass. men jag säger som jessica, man säger att man aldrig mer ska sticka till london på helgerna, men man hamnar alltid där endå. det är galet mycket folk överallt, det är en pina att både shoppa och röra sig. men man överlever ju. efter green park for jag hem en snabbis innan jag mötte upp pamela på lloyds, alltid lika trevligt.  föresten glömde jag säga att det har vart sol, varmt och utan jack väder idag? jo det har det minsan.
imorgon blir en minst sagt lika perfekt dag med bio -med bästa joanna som är tillbaka- pizza/förkrök/spel hos emma (i think) och sedan walkabout. gud vad jag älskar livet.


Kommentarer
Postat av: Em

Så skönt med vädret här nu! :)

2010-04-12 @ 00:52:00
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0