ready for those flashing lights

idag pratade jag och maggan om hösten, vad mina planer är. och jag blir helt snurrig bara av tanken på hösten. jag vet inte vad jag vill göra. dom vill iallafall gärna ha tillbaka mig, och det lät som att det är okej om jag bara kommer augusti-november, men eftersom att jag inte vet hur jag ska göra med någonting kan jag inte ge dom några riktiga svar... ska jag åka till sydafrika? sticka med tjejerna till norge och jobba arslet av mig? jobba i sverige(inte jätte sugen på det iförsig), komma tillbaka hit, och isåfall för hur länge, tre månader, sex månader? sticka till barcelona, australien eller något annat land och jobba? hjälp!

Kommentarer
Postat av: natalie

om du sticker till norge och jobbar arslet av dig följer ja med!

2010-04-28 @ 21:23:53
Postat av: Alina

Oj, ska du lämna London??

2010-04-30 @ 17:07:40
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0