monday

jag ligger här och hoppas på två saker. jag hoppas att jag inte åker på magsjukan som går här för tillfället, stackars pamela fick hoppa av bussen på väg till westfields och sticka hem igen. och sedan hoppas jag på att jag aldrig mer kommer att få se den spindeln - eller någon annan för den delen - jag såg på övervåningen för en stund sedan. det var nog den största äckligaste spindel jag sett, inte en chans i världen att jag skulle dödat den. men bara vetskapen av att den finns där uppe och kan komma ner hit ger mig rysningar.
förövrigt har jag bokat biljetter till sverige. andra till sjätte juni är jag hemma, känns faktiskt roligt. tror att dagarna kommer bli himla intensiva för det är så många jag måste hinna träffa, och så mycket som måste hinnas göras. men det blir nog super. söta viktoria sa idag, malin kan inte du snälla snälla komma till öland och hälsa på oss i juni. blir ju inget med det eftersom jag kommer ha fullt upp i göteborg, men dom är himla fina 'mina barn'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0