hold on to love

jo nu lever jag igen och magsjukan är - förhoppningsvis - borta. imorgon kommer mamma och pappa, även faster och hennes man hit. men det är mest mamma och pappa jag längtar efter, ska bli så kul att se dom. det är faktiskt exakt tolv veckor sedan jag såg dom sist. tolv veckor spenderade i london. det känns både kort och långt. det känns som jag bott här en evighet, känt mina vänner här hur länge som helst. men ingenting negativt med det, jag älskar ju det. men jag ser faktiskt fram emot min sverigeresa väldigt mycket, att få träffa alla där hemma. nej vad jag babblar, nu ska jag sova så att det snabbare blir imorgon.


Kommentarer
Postat av: Paula

Hej! Jag hittade din blogg av en slump. Jag bor också i London och skulle gärna ses för en fika eller för en utekväll. Om du har lust med det så hör av dig :) Och hoppas att dina föräldrar lyckades ta sig hit trots vulkanen på island ;) x

2010-04-16 @ 10:18:33
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0