go away, go away, go away

something is seriously wrong. jag om någon vet ryggsmärta, är van vid ryggsmärta, men det här är något helt extremt. det är inte min vanliga ryggont, men det gör så ont, galet ont. jag kan inte röra mig, inte andas utan att det gör ont. det är som att någon har sparkat hela min rygg blå, brytit benen och spräckt mina muskler. jag hoppas det här försvinner, gärna n u.
frövrigt längtar jag hem lite, nu under påsktider. känns konstigt att hela familjen sitter på tjörn och ska fira påsk, medan jag sitter här. det tråkiga är väll att vi inte kommer att fira imorgon because of the boat race...
ne men nu ska jag försöka ta mig in i duschen, och sen möta upp liz för sen lunch.


påsk förra eller förförra året (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0