hurry up and wait

idag gör min rygg så ont så att jag inte vet vad. det var en pina att gymma på grund av det. ska strax lägga mig - försöker vända mitt dygn även om det inte går alls - och trycka i mig några piller.
en våg av lycka sköljde nyss över mig. på onsdag ska jag till w-träning och träna. på lördag saknar dom folk på basketen så jag ska hoppa in. det kommer vara två underbara dagar. ska bli så spännande att se hur min rygg och mina handleder reagerar på detta, cheer träning alltså.
imorgon ska jag vara barnvakt hela dagen, ibland känns det lite jobbigt men så fort jag träffar mina älsklingar är det jobbiga som bortblåst. de är verkligen det bästa som finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0