allting blev dimmigt och jag såg älvor precis överallt

jag längtar till julen. jag älskar jul. julen är bättre än julafton. jag älskar allt med den. julkalendern, lukten, belysningen, baket, pyntet, julklappsshoppingen, klä granen. jag älskar att köpa julklappar. nästan mer än att själv få dom. jag älskar att gå på stan i mörkret och vara omringad av julbelysning i alla färger. jag älskar att träffa min bästa vän och göra pepparkakshus för att lyckas bättre och bättre varje år. jag älskar den där extra familjestämningen som kommer fram över jul. jag älskar att slå in julklapparna i olika papper och med massvis av snöre. jag älskar att gå på jul på liseberg och se alla fina träd, äta knäckäpplen och ha det allmänt mysigt.
som sagt, jag älskar jul.


jag och bästa vän på jul på liseberg 07


mitt och bästa väns pepparkakshus


cheermys med pepparkakor


liseberg


Kommentarer
Postat av: k

i år hakar jag faktiskt på det där med att älska julen ritkgit ordentligt! Inte just julafton, men julen och allting kring den :) Om du sticker nu får vi ju göra pepparkakshus i typ.... oktober :O Jag har ett ogjort i skafferiet ;) haha

2009-10-14 @ 21:17:24
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0