jag vill inte tappa skärpan en gång till

vilken dag, är helt yr i bollen och utmattad. då var detta års juluppvisning över, och det gick väll som det brukar gå, okej men kanske inte så mycket mer än så. föräldrarna blir iallafall lika imponerade varje år så det är ju skönt.
nu har jag tusen saker att göra, fixa naglar, duscha, packa, fixa mat osv. borde komma i säng tidigt idag eftersom att jag ska upp klockan fyra imorgon, hjälp säger jag bara. brukar inte kunna somna försen två nu för tiden så det kanske är lika bra att vara uppe hela natten? ja vi får se.
imorgon bär det iallfall äntligen av till stockholm. funderar på om jag borde fylla på kontot med lite mer pengar för jag är verkligen shoppingsugen. ser också fram emot att äta frukost på mysiga caféer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0