fuck toshiba

vad är det för jävla dator vi köpt? för det första är den gigantisk. för det andra så är musen helt cp. ibland lägger hela musen av och beter sig som den jobbar i slowmotion gånger en miljard, scrollen funkar lite när den vill, från och till hela tiden. batteritiden är en timma, EN TIMMA, trots att datorn är helt ny. när jag lyfter datorn skramlar något som låter som att det ligger en lös del i datorn, vilket det säkerligen gör. ibland blir den helt svart, vet inte om den dör eller vad den gör, och när jag startar står det "fortsätter med systemåterställning", systemwhat? jag ska inte systemåterställa den.
det känns inte som att det borde vara sådär mycket fel på en sprillans ny (ganska dyr) dator? samtidigt tar jag inte tummen ur röven och ringer till affären heller. kanske borde göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0