you are so fucking wrong!

ja igår var jag arg. och jag blir fortfarande arg bara jag tänker på det. det första cami sa till oss efter vårt program var "ni kommer att vinna". och när det kom från just cami, så övertygade det mig ennu mer, vi kommer att vinna. och jag blev så besviken. men igår blev jag så arg. för vi skulle ha vunnit. det var ingenting jag inbillade sig, och cami hade inte fel. för vi skulle så i helvete ha vunnit. vi hade bättre hopp, bättre stunts, bättre gymnastik, i princip bättre på allting utom möjligen dans. det skiljde så i helvetes jävla mycket, så det ser ut som ett jävla skämt att vi kom tvåa. det är så jävla sjukt. ingen förstår hur vi kom tvåa. för vi var bäst. vi var helt klart bäst. det var inte ens så att det var jämt, att jag tänkte "okej jo men dom kanske hade något bättre som gjorde att dom vann", för nej, vi var överlägsna. det är så sjukt orätrvist, så jag vet inte ens vad jag ska göra. jag har helt tappat lusten, vad är det för mening att träna i ett år, för en tävling där domarna dömer, ursäkta uttrycket men helt åt helvetes skogen. snacka om fel domarbeslut. och återigen, det är verkligen ingen som förstår.
ja det var inte tänkt att det skulle bli så långt, jag måste bara avreagera mig lite för det var verkligen längesedan jag var såhär arg och upprörd över någonting.
i vilket fall har jag idag fått naturprovet gjort, och det kändes förvånansvärt bra. jag är nästa hundra på att jag klarade det, men oftast när jag känner så så brukar det gå snett. så vi får helt enkelt se. jag har bakat mig en kaka, som jag kan avnjuta alla serier med. för ja idag är ju sista dagen för nerladdning. vad tusan ska man göra sen undrar jag? vi får se hur detta går haha. nu ska jag återgå till gg och min kladdkaka. jag vill bara att denna veckan skall ta slut. gärna nu tack.
M

Kommentarer
Postat av: mr olof

synd mållin ;-( Lite bra att du bloggar nu tyckte jag. Så jag vet att du lever:U

2009-04-01 @ 07:39:21
Postat av: Nils

okey

2009-04-01 @ 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0