will she come over when it's time to go, come on and show me little drummerboy

jag insåg nyss - till min glädje - att det kommit greys avsnitt redan förra veckan. så nu har jag två avsnitt att se på, underbart. men det hinner jag inte idag. om någon timma åker jag till billdal? tror det iallafall, där vi ska ha lagträff.
har hittat än fler resor nu jag vill göra. att ha en vän som flyttar till new york har vissa fördelar...
vi får se, ska försöka få bokat en sommarresa snart förhoppningsvis! den underbara jag och n hittade har redan hunnit ta slut. kommande veckor - som man också kan kalla helvetesveckorna - måste jag ta tag i mig själv. trots att jag har mycket att göra, uppgifter, prov, projektarbete, körlektioner osv så måste jag ta tag i saker som jobbsökande och teoriplugg. min körskole lärare börjar bli lite orolig, eller ja inte orolig men hon säger att jag verkar ha kommit längre i min körning än i teoriplugget. vilket stämmer. och eftersom halkan nu är bokad osv så kan jag inte längre ligga efter. så som sagt jag måste ta tag i mig själv. har en del annat att göra med, som tävling till nästa helg, fotografering inför mams present osv. eftersom de flesta andra klarar av allting, så ska jag ta mig tusan också göra det. det gäller att vara effektiv - något jag har att lära.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0