wednesday

ha ha, det är så roligt att logga in på mailen och se att man har sexton mail om -damdamdam- rosetter. ja vi kör massvis med tränarsaker via mailen och nu ska vi besluta om vilken rosett vi ska beställa in. hela tränar"chatten" vi hade häromveckan, som tog några timmar gick åt att endast diskutera detta äme, rosetter. men jag klagar inte, dock är det rätt förutsägbart vem mailen är från när det stå "20 nya mail"...
sitter och kollar resor. fikade med n och k förut och min glöd tändes återigen då det kanske blir en resa trots allt. mig spelar i princip ingen roll vart vi åker bara vi kommer iväg. jag kommer bli överlycklig när vi bokar resa - om det nu blir av, men det är klart det blir! - för jag vill ingenting hellre.
nu ska jag strax ta mig i kragen och börja plugga. för jag har tyvärr insett att jag har en hel del att göra och att jag ligger efter i körteorin. förövrigt klarade jag krav8 idag på körningen...
ska vara duktig och köra igång nu, det är dock lite jobbigt då jag bara kan sitta med datorn i en ställning för att laddaren skall funka. vågar inte röra mig en milimeter, men det gör redan ont. har förövrigt fått tillbaka min dator nu, bara att fixa alla program och liknande... nu plugg!


k, n & m. är vi snygga eller är vi SNYGGA?!
M

Kommentarer
Postat av: k

oj jösses, inget annat än snygga så klart!

2009-03-04 @ 20:44:20
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: natalie

jag känner att glasögon verkligen är min grej!

2009-03-11 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0