wednesday and i like ittt

jag är på så jäkla bra humör va! trots att dagen - som alla onsdagar - började världelöst med grafisk så blev det en toppendag tillslut. skolan gick bra, körlektionen gick bra, sen blev det fika med bästaste vänner, sen väl hemma har jag både fått pluggat lite, städat, haft en trevlig nästan familjemiddag, kollat resor och fixat auktioner på tradera. lagt upp två par skor som jag aldrig använt och gärna blir av med. har antagligen lagt för högt utropspris men jag gav endå 800 kr för ett av paren, men vi får väll se. nu ska jag fixa och kolla lite mer saker, allt känns så superbra!  hoppas denna känslan håller i sig hela helgen åtminstonde, hur det nu stavas.


m&k för ex antal år sedan .. - lite mycket smink på mig, men mitt hår var ju lovely!!
M


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig. när ska vi leka bästisar igen?

2009-03-06 @ 09:43:59
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0