vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej...

min tanke var att sova ut idag, på min nästan lediga dag. så jag ställde klockan på halv tolv. och endå lyckas jag vakna redan halv nio. det kanske beror på att jag är utvilad? men det känns faktiskt inte alls så.
behöver inte vara i skolan försen klockan tre då det är något infomöte om högskolan, och sedan är det slut. imorgon har jag tagit ledigt. ganska i onödan men har man chansen får man ju passa på. har ju en hel del att göra imorgon eftersom jag inte hinner packa idag. har inte så mycket att skriva såhär på morgonkvisten, känner mig fortfarande nyvaken.
nu ska jag kila ner och ta mig en kopp thé, och förhoppningsvis börja plugga.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0