det var vår och det var varmt och alla älvor sjöng i kör, när vi la oss under stjärnorna i parken

dagens saker att göra är då; sola, och smart som jag är tog jag ultran när jag är kritvit... plugga, har ytterligare ett prov i rk nästa vecka. köra, ut till mölndal för mer rondeller och passande till min träning som ligger där. träning, och idag ja då jävlar gäller det.
kan inte bestämma mig om bodysarna, men jag borde beställa. längtar förövrigt till nästa helg - av flera anledningar förstås. dels så tar vi på fredag bussen till stockholm, älskar att åka buss, speciellt med roliga människor. lördag, tävling tävling tävling. sen på kvällen medan de flesta tar bussen hem igen, så övernattar jag och angi på hilton. och söndagen spenderas i malmö eller köpenhamn. hoppas jag hittar mig lite saker. har insett att jag inte har några vår skor. underbart att våren är på väg, men jag kommer faktiskt sakna mina uggs, som måste vara de skönaste skor jag någonsin ägt. ja nej nu har jag en del att ta tag i här. känns som jag inte tränat på veckor, men ja senast i måndags var det ju.. dålig tidsuppfattning
M

Kommentarer
Postat av: k

Jag tycker ju i och för sig att bilden var rätt fin, men smaken är som baken antar jag!



"himlen är blå och aldrig mera grå.

solen framme och jag heter inte sanne.

ett mindre och smaklöst smakprov, på vårt kommande poetry mov(e)"



A jag vet, jag suger, vi får väl sätta oss och knåpa ihop något bättre nån dag!

2009-03-19 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0