tuesday

dum som jag är, kliade jag mig i ögat. efter att ha tagit tigerbalsam på halva min kropp. jag kan ju säga att det inte är någonting man vill prova. fy satan vad det svider. kan inte hålla ögat öppet och det gör så o n t. typiskt mig.
ja bra nyheter är iallafall att natta får vara med och tävla. snacka om glädje på träningen idag. en träning kvar, jag kissar nästan på mig bara av tanken.
imorgon är det rk prov, som inte alls känns bra. fy vad kasst jag har pluggat. orkar inte få ig på det, då blir jag arg. ska också få skrivit rk rapporten imorgon och förhoppningsvis hinna sola, köra, plugga, och plugga teori. ja vi får se hur det går med det. nu ska jag försöka läsa, med ett öga? ja jag vet inte. slog mig nyss att jag har 1½ timma grafisk kvar som jag måste göra för att få närvaron.


4 dagar kvar, 1 träning. W ♥
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0