there goes this feeling that has no meaning

råplugga var det ja.. räknas twilight till det? ne jag skulle nog inte tro det. sen jag kom hem har jag sett på twilight, och ja sett på twilight. jag är så fruktansvärt kass alltså. men efter det här inlägget ska jag ta mig i kragen och plugga i minst tre timmar.
morgondagen består av skola, stan, fika(?), plugg och träning. imorgon får natta veta om hon får vara med och tävla. jag håller tummarna och hoppas på det bästa. hoppas även på att ld är frisk så vi kan köra.
mest av allt hade jag velat läsa om jag kunde drömma just nu. men eftersom jag klagar på allt jag har att göra borde jag nog ta tag i det innan jag sätter mig och läser något icke skol relaterat. men rättskunskapsboken är så himla tråkig. fn-konventionen, brott mot speciallagar, resolutioner, rekommendationer osv fastnar inte i mitt huvud. trots det ska jag nu gå från datorn och övervåningen - som brukar få mig att göra annat än det jag borde - och gå ner till den fördömda boken.


bror, malin, bror ♥ - julafton 08
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0